Klarer de seg uten meg?

I dag reiste jeg.  Skal kanskje bare komme hjem i helgene de seks neste ukene.  Hvordan vil de klare seg uten meg?

Ja ikke Gamle Gubben Grå. Han vil klare seg helt bra.  Mulig det blir gjort litt mindre husarbeid når jeg ikke er hjemme og maser.  Ungene vil og klare seg. De er store nå, og jeg er fremdeles bare en telefon unna.

Men alle andre.

Eller klarer jeg meg uten livet mitt?

På tirsdag er det møte I Hovedutvalget. Jeg må melde forfall. Vara må kalles inn. Det er vondt, for jeg vil så gjerne være der. Delta. Bidra. Jeg har ikke sjekket sakslista ennå, men jeg vet jeg kommer til å gjøre det.

Neste onsdag og torsdag er det dialogmøter som tillitsvalgt. Jeg har en måned igjen i vervet. Jeg skulle så gjerne vært med på de siste møtene. Få avsluttet på en god måte. Ikke minst for meg selv.

Uka der etter er det et møte jeg bare må ha permisjon til. De har sagt det går. At det er mulig å få permisjon . Vi skal ha et siste møte I Adhoc-utvalget. Jeg tror de fleste er enige om at da må jeg, ikke bare Rødt, men jeg være til stede.

Det samme med kommunestyremøte den 11.november og Landsmøte i Radiografforbunzet 2-4 november  Det er ikke alt som kan overlates til andre. Det er ikke alt jeg vil overlate til andre.

Men det er mange møter jeg må overlate til andre. Jeg vil bare søke permisjon når jeg føler det er helt nødvendig at jeg og ingen vara stiller.

Jeg kommer til å savne livet mitt.  Jeg håper livet mitt vil savne meg.

 

11 kommentarer
    1. Du er en aktiv dame som har mange jern i ilden.
      Men nå må du tenke på deg selv og prioritere det i noen uker.
      Så går det nok bra med resten også.
      Ønsker deg masse lykke til.

    2. Enkle ord, som beskriver voldsomme følelser. Får meg til å tenke på livskriser, reorientering og alt som måtte følge med. Lykke til, Brit.

    3. Å kjære deg, det var få ord som sa veldig mye. Kan forstå at det er tøft å gå slipp på noe som har holdt livet igang etter at det ble slutt på jobben. Det er tid for alt, men en fattig trøst. Helt sikkert så vil dem klare seg, kanskje ikke slik som du ville ha gjort men vil komme igjennom på en annen måte. Så nå er det tid for å tenke på deg selv.
      Masse lykke til

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg