Kvelden lister seg på tå…

Etter en lang dag tok jeg med meg Charlie Chihuahua og gikk tur i kveldingen. Det er godt å labbe gatelangs mens høstmørket langsomt senker seg. I det minste så lenge det er en varm september kveld. Klar himmel som blir mørk blå og gatelysene som langsomt tennes.

Skal ikke skryte av antall kilometer i dag. Dette var ikke en slik tur. Dette var en tur for hundelufting, hodelufting og litt frisk luft.

Fikk en telefon på starten av turen.  Og vet dere, det er virkelig min dag i dag!

Noen lurte på om jeg ville bli kvitt et verv. Dere vet jeg har til tider litt mange. Det vervet jeg ble spurt om jeg ville bli kvitt er det jeg finner minst givende. Så ja, det vil jeg gjerne bli kvitt! OK, for å bli kvitt det måtte jeg si ja til å sitte I en valgkomite. Altså valgkomiteen som skal finne kandidater til vervet jeg ikke vil ha. Men det fikser jeg greit.  Jeg er god på å overtale andre, kan forhandlingsteknikk og har alt et par navn på blokka jeg kan spørre. Litt klarer jeg jo og pønske ut mens jeg går tur.

Nå tror jeg det blir sofaen for meg resten av kvelden.

 

4 kommentarer
      1. Det er ikke så stor arbeidsmengde. Men det er organiseringen jeg reagerer på. For eksempel at de mener søndager er en ok møtedag. At man ikke har noen framdrift, saker debatteres i det uendelige og utsettes gang på gang. ..Og blir vi enige, ta en avstemning kan du vedde på at det blir omkamp på neste møte.
        Ve å være med i valgkomiteen kan jeg kanskje få dette organet til å fungere bedre ved å få inn litt folk som får det bedre til, kanskje. I det minste slipper jeg og ergre meg over lange møter på søndager.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg