Litt lett klaging på morgenen…

I dag hadde jeg ikke lyst til å stå opp. I det minste ikke da blæra og klokka fortalte at det var morgen sånn litt over klokka 6.. Men jeg kom meg opp, selvsagt gjorde jeg det. Kroppen blir ikke noe bedre av å bli liggende.
Det skriker i alle ledd når jeg beveger meg rundt. Kroppen er stiv når jeg kler på meg. Det blir noen huff før jeg sitter her med tekopp og tastatur, klar til å begynne dagen. Bildet av kaffekoppen er et arkivbilde. Her er det te som gjelder om morgenen.

Jeg vet, jeg ikke burde klage. Det er mange som har det verre enn meg. En stiv kropp om ledd som knirker og gjør vondt når jeg beveger de er blåbær mot hva andre har å stri med. I tillegg burde jeg begynne å bli vant med det. Det har jo vart noen år.  Men akkurat i dag er jeg lei. Lei av en stiv kropp, lei av vonde ledd som verker.

Det har regnet i natt, men nå ser det ut som det skal klarne opp snart. Yr lover en ok dag. Kroppen blir bedre når været ikke er så fuktig. Det er lov å håpe på at kroppen blir litt bedre bare jeg liksom kommer i gang.

 

 

8 kommentarer
    1. Ja – håper du blir bedre utover..
      Du får prøve å finne på noe som gjør dagen hyggelig! Sikkert ikke lett når vondtene er der!

    2. 🇧🇻 Gratulerer så mye med dagen! 🇧🇻💐 Håper det hjelper å få beveget seg litt, og nå har du sikkert vært på tur med hundene også. Ønsker deg en fin bursdag, og kos deg litt ekstra! 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg