Masseslagsmålet som ikke var et masseslagsmål

Ser at noen her inne er rask til å melde om et angivelig masseslagsmål i Drammen. Her er hva Drammens tidende melder om saken.

 

– Melding om 20-30 personer som er i parken, ti av de sloss, skriver de på X.

Kort tid etterpå meldte imidlertid politiet at det var snakk om et sykdomstilfelle der en person på stedet slet med pusten. Vedkommende ble sjekket ut av ambulanse.

Til Drammens Tidenes reporter på stedet forteller politioverbetjent Anders Grøterud at det hele er snakk om et helserelatert oppdrag. På spørsmål om det handler om en slåsskamp, svarer Grøterud:

– Det er nok en misforståelse etter hva vi har funnet ut. Dette er et helserelatert oppdrag, presiserer han.

Klokken 22.38 opplyser politiet at en person har fått hjerteproblemer og store smerter i brystet mens det har blitt spilt fotball. Personen er overtatt av helse og politiet avslutter på stedet.

 

6 kommentarer
        1. Ja det er jaggu sant. På den andre side så har jeg tenkt tanken at media kanskje burde vært enda mer detaljert om opprinnelsen til div . folk. Om jeg skulle f.eks. bli fersket for ett eller annet burde de skrive en tredje generasjon same, eller enda værre en fjerde generasjon av romanifolket.. 😉

    1. Hehe…. ser no at bloggeren bruker Dagbladet som sannhetsvitne. Det er jo litt morsomt. En avis som er viden kjent for sitt klikkhoreri, og blir omtalt som løgnmedia i høyreradikale miljøer 😉

      1. Ja, ja. Jeg sjekker som regel lokalavisene på stedet når jeg ser en interessant overskrift i riksdekkende medier.
        Så når jeg så blogginnleget sjekka jeg Drammens Tidende og ikke Dagbladet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg