Min egen tråd på kvinneguiden…

Sjekka  kvinneguiden for morro skyld i de små nattetimer. Hva skriver egentlig disse kvinnelige nettrollene om toppbloggerne?

Sophie Elise, Isabell, og Mette Ask har alle sine tråder. Kokkejævel likeså. Jeg leser og skroller. Folk er til tider virkelig stygge. Lite med positiv fremsnakking her.  Plutselig oppdager jeg at det og er en tråd med Kjerringtankers navn. Jeg blir stolt og glad. Egen tråd på kvinneguiden!  Da må jeg jo være en ordentlig toppblogger!

Jeg åpner tråden, selvsagt gjør jeg det. Den som har startet tråden har faktisk startet med å rose meg. Men der er det stopp. Hun som roser meg får sterk kritikk for å fremme sin egen blogg. Det er strengt forbudt! Hun svarer da at hun da ikke er ei kjerring på 50+. Noe nettrollene sier at hun ikke kan bevise osv..

Kommentarene er underholdende nok, men hvem er disse kvinnelige nettrollene som klarer å koke sammen så mye… reinspikka sludder?

 

5 kommentarer
    1. De er det moderne samfunns sladrekjerringer.
      Sladrekjerringer ( og ditto menn) har alltid eksistert. Men nå samles de på nett i store grupper. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg