Nå kommer jeg til å entre bloggtoppen…

  1. Jeg er ikke så veldig opptatt av toppbloggerne.  De skriver jo stort sett om seg og sine liv.  Siden jeg er i en helt annen aldersgruppe og har et helt annet interessefelt er sikkert det like greit.  Men jeg vet jo hvem de er, hva de heter, og selv om jeg ikke følger med på hvem som til enhver tid ligger øverst på lista forstår jeg at det sikkert er en beinhard konkurranse.
  2. Toppbloggerne som fenomen derimot synes jeg er ganske interessant.  Hva er det med disse menneskene og deres blogginnlegg  som gjør at de får opp til 60.000 sidevisninger i løpet av ett døgn?  Jeg er kjempeglad og slår nesten kollbøtte om jeg passerer 200.  (Jada, jeg vet godt at mitt mest leste innlegg har passert 30.000 visninger – men det er bare sprøtt.)
  3. Nå tror jeg at jeg har funnet løsningen.  Funnet ut hva som skal til for at jeg også troner langt der oppe på bloggtopplista.  Ikke en ussel 94. plass som for en drøy uke siden. For ta det første bilde på det siste innlegget til Sophieelise som ligger som nummer to på lista med 33399 sidevisninger, og det første bildet på det siste innlegget til Isabell Raad på tredje plass med “bare” 30109 sidevisninger, ja hva ser du da?   Et bilde av en jente som tar selfie med mobilen i et speil med en svakt rosa kjole.
    jeg tok med meg mobilen og stormet inn på badet og Tada!  Her er et bilde av meg i svak rosa kjole som forsøker å ta selfie med mobil ved hjelp av et speil.  Gjett om jeg kommer til å rase oppover bloggtoppen!  Så får vi se hvem som troner lengst opp i morgen, jeg, Sraad eller Sophieelise. Jeg gleder meg,
22 kommentarer
    1. Så utrolig bra! Fint at du av og til er et stykke opp på lista, da. Nå skal du se at du raser oppover 😉 Kreativt. Litt misunnelig er jeg, for har ikke sjanse til å komme på lista i det hele tatt, for er fortsatt på gamle blogg.no (Blogsoft), dessverre. Blir slettet hvis jeg ikke foretar meg noe før 9.april. Da må jeg eventuelt over på en annen plattform hvis ikke søknaden om overflytting til blokka di blir godkjent. Tiden vil vise. Jeg ser dere som har flyttet på forsiden av blogg.no. Dere ser ikke meg. Men jeg er på Bloglovin, da 🙂 Lykke til videre! 🙂

      1. Håper du får flytte over. Jeg skjønner ikke så mye av dette, men ble tvangsflytta over til stor frustrasjon den første tiden.

    2. Gjør nok susen det ja..hehe.. Ja man kan lure hva det er med disse toppbloggerne (men di er jo ofte kjent fra en eller annen “arena” der di får publisitet også).. Hyggelig med litt oppsving i lesertall..men blogger mest fordi det er gøy :)) Spent på lista i morgen nå ja ..

      1. Bloggerbare fordi det er gøy, og noen ganger fordi jeg har et budskap jeg ønsker å nå ut med.
        Dette innlegget er bare ment som gøy, men har nesten dobla sidevisningene siden sist jeg sjekka. Jeg er på vei mot toppen, sann mine ord.

    3. He-he, ja med sånne bilder,og DEN overskrifta, så blir det sidevisninger. Overskriftene har også mye å si vet du 🙂 Du skal se du kommer øverst i mårra 🙂 Morsomt innlegg 🙂 Liker sånt!

    4. Fantastisk <3 Burde kanskje prøve noe lignende selv 😉 Eier ikke rosa klær, men vurderer en pysj med Disney-motiv på. Burde da gjøre underverker dette når man er midt i livet 😉 Ha en gøyal kveld 😀

    5. Du har nok knekt koden der tenker jeg, og nå kommer du til å sprett oppover lista. Jeg har ikke klart å komme meg såpass høyt at jeg syntes enda, men det kan jo hende det skjer. Alt er mulig her i denne merkelig verden 😊

    6. Det der vil nok gjøre susen! Garantert!! Jeg har ikke fått med meg de to andre som stilte i blekrosa kjoler, men jeg fikk med meg DEG! Herlig! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg