Nekta på treningsleiren

Jeg sto opp 05.30 i dag. Planen var å dra rundt 6 og ha god tid på veien til treningsleiren.  Jeg følte meg ikke i form. Skyldte på tiden på døgnet.  Hvem er liksom frisk og rask før klokka 6 om morgenen? Tok å lagde meg en stor kopp med te. Halsen føltes som sandpapir og stemmen var enda mer hes enn i går.  Snørrete var jeg og blitt.

De er litt strenge på forkjølelse-symptomer der oppe på treningsleiren.  Jeg målte temperaturen. At jeg er frossen og tuller meg inn i pledd behøver ikke ha noe med feber å gjøre.  Ikke at jeg føler meg litt heit heller  kjerringer på 50+ gjør fort det.

39,3. Vel, da blir jeg hjemme i dag. Ringte treningsleiren og fikk beskjed om at det sikkert var greiest at jeg ble hjemme ut uka. Skulle visst ikke dra dit på “stigende forkjølelse” , men vente til symptomene avtok.

Har vært en tur med Charlie Chihuahua.  Kan jo ikke la kroppen forfalle så det ble 3 kilometer i dag og. Riktignok i langt roligere tempo enn på treningsleiren.

Nå kjenner jeg at det skal bli godt med litt kvalitetstid med pelspledd og sofa.

6 kommentarer
      1. Bedre enn å høre på en masete hund som må ut. Gamle Gubben Grå luftet Charlie Chihuahua før han dro på jobb. Med det holdt ikke i dag. Sov godt etter turen begge to.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg