Ostepopp og rødvin

Det var så mye jeg kunne og skulle bruke denne søndagen på. Jeg skulle sove lenge. Men jeg sto opp klokka 8. Jeg skulle ha lang frokost med avisene. Men Datteren ringte, så da ble det lang frokost med skravling i telefonen. Jeg hadde tenkt å male leveggen på terrassen. Men da vi hadde gått tur med hundene hentet vi Datteren. Så ble det en runde i hagen, og vi tok stiklinger til hennes hage. Jeg kunne fremdeles male, men det var så godt å sitte i en stol på terrassen med alle rundt meg. Så jeg ble bare sittende. Sola skinte og været er bra.

Vi har laget røre til fleskepannekaker, med og uten gluten. De står og sveller. Jeg har lovet å lage ertesuppe. Det haster ikke. Ikke noe knoke og tørre erter. Bare et par poser fra Toro.  Det haster ikke før noen begynner å steike pannekakene.

Men jeg er sulten.

Det blir ostepop og rødvin på terrassen. Bare fordi det er sol. Bare fordi det et søndag. Bare fordi…jeg har lyst.

Deilig lat søndag.

 

7 kommentarer
    1. Sol?
      Det regner her. 🙄
      Jada, jeg sov litt på ettermiddagen, blir sliten av været, gikta, alder, pluss tusen unnskyldninger til, dessuten frøs jeg.
      ❤️❤️ Dyna ❤️❤️

      Sånn skål har jeg også. Eventuelt noe som likner veldig. Tror det er tre størrelser her.

    2. Her har det vært overskyet og regn hele dagen…. heldig du er. Var en litt merkelig kombinasjon med rødvin og ostepop….. men begge to er jo godt.. he,he. Ha en fortsatt fin søndag.

    3. Håper du har kosa deg skikkelig 🙂 Jeg har stått på hodet i bøtta som du vet, men så har det vært is og nøtter og mye godt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg