På date med……Britten og

Sophie Elise løp fra det ene sminkerommet til det andre i går. Hun var på noe TV intervju sammen med pappaen sin og på Elle-fest. Så da måtte hun strykes to ganger med litt forskjellig style. Hun formelig elsker å bli styret av proffe Make-up artister.

Jeg ble stylet i går, jeg og. Home-made-style. Ingen proff make-up artist. Bare denne kjerringa som prøvde å gjøre det beste ut av utseende. Jeg skulle jo til Hovedstaden. Møte i Forbundsstyret i Radiografforbundet.

Sophie Elise vandret opp den røde løperen på Elle sin fest. Etter møtet mitt dro jeg for å møte Britten og Klagemuren. To damer jeg setter utrolig høyt. Vi pleier å dra til Oslo med ujevne mellomrom for å spise godt, ta et glass vin og bare kose oss.

Sophie Elise og venninna har en podcast. Det er den mest populære podcaster i sitt segment; Venninner snakker om løst og fast. Mye om sex, for det går visst ikke an å ha  en slik venninneprat uten å komme inn på sex (?)

Britten, Klagemuren og jeg toucha så vidt innom sex i går vi og. Men det var nok andre verdensproblemer som dominerte samtaletema. Arbeidslivspolitikk, champagne og eldreomsorg for eksempel. Vi tre sammen har svaret på de fleste spørsmål. Kanskje vi burde lage en podcast? Jeg tror den kunne være underholdende.

Seint hjemme i går, og tidlig ut i dag. Sitter alt på bussen til Oslo. Noen få dager hvor jeg forsøker å leve det travle, hektiske livet jeg elsker.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg