Private bilder fra min mobil

Hverdagen er tilbake. Jeg har ramla ut av bloggtopplista og Isabell Raad er tilbake på toppen. Hun deler private bilder fra sin mobil.
Jeg har bare private bilder på min mobil.  For alle bildene jeg tar med min mobil, er jo mine private….

Dette bildet er tatt en dag jeg var på vei mellom to møter. Ett møte i Drammen og ett i Hønefoss.  Da har jeg ikke tid til slike stillestående køer. Det var en traktor med henger som hadde hatt et uhell på Tyristrand og stengte veien. Rakk ikke møte i Hønefoss…Bildet er et godt eksempel på min litt stressede hverdag.

Maling av paroler til 1. mai toget.  Bildet kan jo symbolisere noe av alt engasjementet mitt. Også en del av hverdagen. Og for de som lurer – kampen om Hønefoss skole SKAL vi vinne!

Charlie Chihuahua som slapper av på pallesofaen på terrassen.   Bilde er bare harmoni, og trenger vel ingen nærmere forklaring.

Utrolig glad i noen stille stunder ute i naturen. Gjerne ved ett vann.  Dette er fra Røsholmstranda – et av mine favorittsteder.

Og her er ett av mine favorittmennesker. Datteren på vei til påskeskirenn.

Veska til Mamma.

I motsetning til Isabell hadde jeg ikke så mange bilder av meg selv på min egen mobil.  …. Ikke en gang med diverse hudpleiekremer smørt utover trynet…. eller i gjennomsiktige blonde-BHer.  Det er nok derfor Isabell og ikke jeg er på bloggtoppen…..

 

5 kommentarer
    1. Så du ønsker å være på den toppen altså :))). He, he… Skjønner, og du lager absolutt perspektiv.
      Kjenner stresset i bilkøa og roa og varmen på pallesofaen. Livet har innhold. Tenker det innholdet er viktig, handler vel ikke om hudkremer og vesker. Tror de fleste unge også ser den. Men fryktelig synd de som tror, noe som gjelder både unge og eldre, at livet handler om ting vi kan vise fram. Sukk!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg