Pupper og kirurgi selger…

Hva var det jeg sa?
I går da jeg skrev innlegget om å operere vekk implantat hevdet jeg at innlegget skulle få meg på bloggtopplista. Pupper og kirurgi selger, gir klikk så det monner. Hvis du gikk glipp av innlegget kan du klikke her  https://kjerringtanker.blogg.no/opperere-ut-inplantat.html
(Gjerne flere ganger. Hvert klikk teller…)

Nå kom ikke jeg på bloggtopplista i dagheller.  Jeg var fattige 8 klikk unna 100 plassen. Men ingen av mine andre innlegg denne uka har fått så mange klikk, over 200, så jeg mener jeg har mine ord i behold.
Jeg har ikke fått så mange klikk siden jeg skrev et innlegg om skolegudstjenester.
Så når jeg nå kommer med en oppfølger med mer pupp og kirurgi går det nok veien og jeg er på lista i morgen, sann mine ord.

Sophie Elise og hennes pupper troner fremdeles på bloggtoppen.  Hun har 96.652 flere klikk enn nummer 2 på lista. Eller fire ganger så mange klikk.  Snakk om å knuse konkurrentene! Og det ennå innlegget ikke inneholdt et eneste puppebilde.  Hun hadde en selfie avseg selv med en topp og skriver at hun antar den er en A-cup.  Bildet er både pent og tekkelig og kunne fint vært vist til Grandtante Sigrid uten å blunke, og da snakker vi min grandtante, født rundt 1900….
Jeg funderte litt på hvordan jeg skulle matche det bildet.  En selfie av ei gammel kjerring i en sliten BH størrelse 95 F tror jeg ikke gir klikk, og ville helt klart ikke vært innafor hos min tidligere nevnte grandtante.   Så kom jeg til å tenke på den røde BHn jeg bare MÅTTE ha på Lindex for noen år siden.  Jeg husker ikke hvorfor det var så maktpåliggende for meg å finne en rød BH.  Jeg håper det var tanker om jul og ikke en vill ide om et politisk stunt…  (Vel er jeg rød, men….)  Den røde BHn er kjempefin, og nesten ubrukt.  For det første trives jeg best med å la puppene mine puste fritt  og er frigjort nok til å droppe BH.  For det andre er den røde BHn 90E, og burde ha en ekstra B-cup under hver armhule for å fange opp grevinnehenget..

Jeg inn på soverommet. Rota frem BHn og inn på badet for å ta selfier i baderoms-speilen med knallrød BH.
Damer på 50+ deler ikke BH bilder på blogg, i det minste bør de ikke gjøre det i min vektklasse. Men jeg delte et par bilder i en sms til Gamle Gubben Grå som satt halv-trøtt med kaffekoppen og forsøkte å gni sukaten ut av øya.
Jeg skal si han våknet….

 

 

 

2 kommentarer
    1. Først på topplisten fordi man har skaffet seg juksepatter, så på topplisten fordi man fjerner dem pga “forsteining”. Joda…nå har en viss annen laget overskrift så folk skal tro mannen er kastet ut av henne. Jeg kjenner ikke resten av historien, for jeg lar meg ikke lure lenger. Der i gården er det stort sett bare klikklurerier 🙂

      Implantathistorien din har jeg heller ikke lest da. Jeg svever bare litt rundt i bloggområdet. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg