Spør meg om hva du vil….

Advarsel!!!
Dette innlegget kan inneholde spor av ironi….

Niks, njet.  Jeg kom ikke på bloggtoppen i dag heller.. Jeg vet noen irriterer seg grønn av at jeg skriver om denne lista og maser med dette, men det er bare min måte å ironisere litt over verden på.
På hva som får oppslutning, klikk, lesere.  Nå betyr ikke det at jeg menr at jeg er så spennende eller har så kloke taker at alle bør lese min blogg.  Men det står da mye lurt der, da….

Vel Sophie Elise har byttet plass med Sraad, så nå er det Isabell Raad som troner øverst igjen. Og det enda hun ikke kom med et eneste innlegg i går, mens jeg kom med fire, bare nevner det.  
Isabell Raad ga familien sin en reise i julegave, og befinner seg nå i Dubai.   For 2 år siden ga jeg familien tur til Provence i julegave, så vi er ikke SÅ ulike jeg og Raad.   Men ferske feriebilder av ei flott jente på tur i Dubai selger nok bedre enn bildene fra familieferien vår.

Men innlegget til Raad handler ikke om ferie eller Dubai.  Det e et innlegg hvor hun svarer på spørsmål fra leserne.  Det er et innlegg jeg ser mange av bloggerne ofte har – så i dag, kjære leser kan du spørre meg om hva du vil og så svarer jeg i et innlegg senere helga.

Og, vet dere? Denne kjerringa er kjent for å kunne svare for seg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg