Svare på Vibbedilles spørsmål


Vibbedille hadde et Innlegg hvor hun har spørsmålsrunde, eller hun svarer på spørsmål hun har funnet på nett. Sånt synes jo jeg er gøy, så jeg låner spørsmålene og gir dere mine svar.

1.Hvor gammel er du om 5 år?

Om 5 år er jeg 60. Hvor gammel eller ung jeg føler meg avhenger av dagsformen.

2. Hvem har du vært sammen med i minst to timer i dag?

Svaret på det må være Gsmle Gubben Grå.

3. Hvor høy er du?

Jeg er høy og flott, 175cm.

4 . Hvem ringte du sist?

Den siste jeg ringte var ei på HR på min tidligere jobb.

5. Hvem ringte deg sist?

Det var Datteren, men jeg tok ikke telefonen så hun ringte Gamle Gubben Grå.

6. Hva stod det på den siste smsen du fikk

Takk for at du har startet din søknad for stillingen som xxxxxxx

7. Foretrekker du å ringe eller sende sms?

Sende sms.

8. Hva er ditt favorittsted?

Kurvstolen på trammen. Godstolen på hytta eller toppen av Ringerudkollen.

9. Hvilken øyefarge har du?

Blå.

10. Når våknet du i dag?

Klokka 6 03.

11. Hva skremte deg om natten som barn?

Jeg var ikke lettskremt, men etter å ha lest de første kapitlene av “Tundraens sønn” fikk jeg mareritt. Boka var beregnet på “litt større gutter”, og jeg var ei jente på en 7-8 år.

Eneste gangen jeg tuslet inn på soverommet til foreldrene mine for å få sove der.

12. Hvilket Youtube-klipp var det sist som fikk deg til å le?

Ser utrolig sjelden på slike klipp.

13. Hva er din beste egenskap?

Jeg tror min beste egenskap er at jeg er ærlig.

14. Hva er din verste egenskap?

At jeg er for ærlig

15. Sover du med eller uten klær om natten?
Uten

16. Hvor mange puter har du i sengen?

En pute. Spørsmålet burde heller være hvor mange dyner jeg har.. Men etter at jeg fikk varmelaken og verdens tykkeste dobbeldyne har jeg klart meg med 1.

17. Har du stasjonær eller bærbar data?
Bærbar

18. Foretrekker du sko, sokker eller barføtt?

Barfot fra 1. April til 1. Oktober. Resten av året har jeg sokker.

19. Hva hører du på akkurat nå?

Radio. Aner ikke hvem som synger eller hva sangen heter.

20. Hvilken iskrem er din favoritt?

Den i boblevaffel hos Kirkens Bymisjon i Hønefoss

21. Hvilken dessert er din favoritt?

Har aldri vært noe dessertmenneske. Tror det må bli iskrem.

22. Den største premien du har vunnet?

Hm, nå må jeg tenke. Jeg vant 5.00 kroner. På et Flaxlodd en gang… Tror det er den største summen.

23. Liker du kaffe?

Ja, men bare når jeg er på møter… Så fort jeg entrer et møterom eller en kontorpult på jobb må jeg ha kaffe. Hjemme drikker jeg det aldri, og vi har verdens flotteste kaffemaskin. Gamle Gubben Grå drikker bøttevis hver dag.

24. Hva drikker du helst til frokost?

Må ha en kopp te eller to.

25. Hvem var din favorittlærer på videregående?

Han vi hadde i matte og fysikk.

26. Kan du spille poker?

Definisjonsspørsmål. Jeg kan reglene. Har spillt en del knokepoker,  men er utrolig dårlig pokerspiller. Har eller hadde ikke pokerfjes på drn tiden knokepoker var en greie.

27. Hvilken radiostasjon var den siste du hørte på?

P1. Alltid! Fra jeg står opp til jeg legger meg når jeg er hjemme.

28. Vil du ha barn?

Jeg har tre flotte barn, som nå er voksne. Vi skulle hatt to til som døde. En i magen min rett før fødsel og ei i krybbedød når hun var en måned gammel.

29. Sover du på en spesiell side?

Jeg sovner som regel liggende på høyre side, men våkner og snur meg flere ganger i løpet av natta.

30. Er du sarkastisk?

JA!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg