Svarer på spørsmål

Andrea Sveinsdottir har et innlegg som heter Ukens spørsmål. Dere vet hva det betyr. Jeg låner, eller stjeler spørsmålene Andrea har fått og svarer på det ut i fra mitt kjerring-ståsted.

Hvordan finne motivasjon til å trene når treningssentre stenger?

Jeg tror ikke jeg er den rette til å besvare det spørsmålet. Jeg har aldri satt mine ben på et treningssenter, og jeg trener aldri!

Kan du nevne tre fordeler med å være singel og tre fordeler med å være i et forhold?

Nå er det en stund siden jeg var singel. Sånn rundt 32 år…

Men jeg kan tenke meg at det ville være ok at Ingen andre rota i mitt hus ville føles som en utrolig stor fordel.

Det å ta alle beslutninger uten å ta hensyn til andre. Kunne handle helt på egenhånd. Bestille ferier, male gangen, blåse i andres planer…Men det er i grunn ikke no problem.

Det å ikke ha en Svigerforeldre å forholde seg til hadde vært en klar fordel. Min Svigerforeldre er litt invaderende. De ønsker å ha kontroll. Det går bedre nå, men det har vært et stort frustrasjonsmoment for meg.

Tre fordeler med å være i et forhold er lettere.

Det å dele livet med mannen jeg elsker har jo klare fordeler. Sånn vi to gjør koselige ting sammen.

Man er to til å dele på arbeidsoppgaver og ansvar.

Og jeg har noen til å vaske klærne mine og ha kontakt med bilverksted etc.

Hvis ikke du hadde vært influenser, hva ville du jobbet med?

Jeg er jo radiograf, tillitsvalgt, og politiker i tillegg, så jeg tror ikke jeg hadde kjeda meg om jeg hadde slutta å blogge.

Ditt beste tips for å få en god start på dagen?

Alenetid.  Få begynne dagen rolig alene. Det er derfor jeg står opp 5.30 hver morgen.

Hva var favorittfaget ditt på videregående?

Refleksen sier Matematikk.  For jeg har alltid likt matte, og gikk selvsagt naturfaglinja som det het den gang i i forrige århundre
Men mattekarakteren min var ikke så bra siste året. 6 i standpunkt i første gym ble byttet ut med 2 på eksamen i tredje gym.
Så kanskje Historie? Eller Norsk? Der hadde jeg sterke femmere.

Kunne du klipt deg kort?

Jeg har alltid hatt kort hår, men jeg foretrekker at det er noen andre som klipper.

Hva tenker du om at Isabelle gir ut bok om tiden i fengsel?

Så det var henne som var fengsla?
Eller mulig jeg ikke har fått med meg hele storryen
At hun gir ut bok om det Ja, noe skal man leve av.  Ikke verre et enn at Kokkejævel promoterer pillene sine.
Jeg komme ikke til å lese boka.

Bruker du menskopp eller bind/tamponger?

Hallo!!!Jeg er 54 år, snart 55.  Har du hørt om overgangsalderen?
Forresten et merkelig spørsmål å stille folk.

Hvor i Norge skal du reise i sommer?

Vet ikke.
Skal jeg være ærlig orker jeg ikke planlegge noe. Det blir sikkert ikke noe av likevel.
Jeg har søkt opp tretopphytter i Telemark, Børge Ousland sine hytter på Steigen, leie av gamle transportere i Lofoten..
Funnet frem  til ledige uker eller helger – og så, nei. Ingen vit si å trykke på bestill knappen.
Koronaen kommer sikkert til å ødelegge det og.
Jeg innrømmer det.  Jeg sliter med framtidstroa for tiden.

 

 

7 kommentarer
    1. Tror dette er det beste blogginnlegg jeg har lest, men så leser jeg ikke så mange egentlig så vet ikke hvor bra tilbakemelding det er sånn for å være ærlig.
      Men altså, digger dette, for noen deilige, ekte, ærlige svar.
      Og så sender jeg deg ett <3
      Leste i ett annet innlegg at noen andre får så mange av slike så da må jeg gi noen til deg også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg