Tidenes fyllefest

Isabell Raad er tilbake på bloggtoppen. Og det var akkurat det vi trengte etter alt bråket og all furtinga. For Isabell har vært i Dubai – igjen.  Denne gang med sin venninne/kusine/personlige assistent, og de har hatt det så gøy. Festa og shoppa hele uka til ende. Ja festen varte helt til flyet gikk hjem. Det har vært latter og fjas en uke til ende.

Det er lenge siden jeg har festa hele natta. Men det var en nattklubb i Berlin for 5 år siden…. Feste en hel uke, tror jeg aldri jeg har gjort. Høres utrolig slitsomt ut…

I bygningen på bildet var det “danserestaurant” da jeg var ung. Nå tror jeg det er treningsstudio (Hvis det ikke har gått konkurs). Det sier noe om dagens ungdom… På Fossen, som restauranten het, hadde jeg mye morro i mine unge dager.  Tror ikke jeg skal dele alle minnene her…

Takk Isabell. Et innlegg fylt av fest og glede var det vi trengte etter all furtinga.

3 kommentarer
    1. He-he…Ja, jeg fester ikke så mye som en time en gang jeg ..Men å ha det moro i lange baner ….smart 😀 Veier opp litt på bloggtoppen 😀

    2. Gode gamle Stormarkedet er ikke hva det en gang var. Tidligere var det jo byens kjøpesenter, og folk kom langveisfra for å handle på bl.a. Sparkjøp. Husker da jeg var med mor dit og fikk pistasj-is i kjeks i sånn disk med mange smaker, på 70-tallet engang.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg