Vet ikke helt hvordan det gikk til….

I dag har det vært et fantastisk vær! Sol fra blå himmel og 16 grader. Og dette kaller de november! Man kan helt klart ikke bruke en slik dag på og rydde og vaske. Jeg mener, det kan fort gå flere måneder før vi får en ny slik dag med slike temperaturer. Det er klart vi måtte ut.

Jeg foreslo for Gamle Gubben Grå at vi skulle bytte bort kaffe-latte på kafé med kaffe på termos og litt frisk luft. Han var ikke vond å be. “Men jeg orker ikke lang skogstur og utfordrende terreng,” sa jeg. “Liten tur i urbant strøk er liksom  tingen i dag.”  Gubben nikket og var enig.

Vet ikke helt hvor det gikk feil, men nå 6 timer senere ligger jeg som et slakt på sofaen med et bein som verker som besatt. Skrittelleren sier at jeg har gått over 9 km og terrenget var til tider så ujevnt at Gamle Gubben Grå måtte gimeg en hjelpende hånd. Jeg er også litt usikker på om folk flest vil kalle Kaggefossen i indre Sysle for urbant strøk…..

Men du for en flott dag vi har hatt! Og som dere ser av bildet; jeg fant nok en hengebru!

Minner meg på at jeg har to hrngebruer igjen på Sokna.Til den ene har det meldt seg en blogger som lokal guide. Det må vi prøve å få til.

 

8 kommentarer
    1. Hørtes ut som en flott tur. Godt å trave litt lenge og langt innimellom, selv om det ikke var planen 🙂 Håper du “kommer deg” igjen 🙂

    2. Det må jeg si!😨
      Det var ikke akkurat noen kort tur i urbane strøk det der. Det minnet mer om områdene rundt meg, bortsatt fra finværet og temperaturen.😅
      Helt enig i at vaskebøtta kan vente når slikt vær dukker opp en lørdag.🤗🤩

      1. Hengebruer er kule. Men Charlie liker de ikke. Min elsk for hengebruer startet etter at jeg engasjerte meg i å få bevare ei. Nå “samler” jeg på de. Dvs. Jeg drar til de og fotograferer de og går selvsagt på de.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg