Vlogg og spørsmålsrunde….

Leserskaren min stiger jevnt og trutt.  Men fremdeles vaker jeg like under bloggtoppen, men jeg gir ikke opp. Jeg leser toppbloggene og lærer.  I dag er det atter Isabell Raad som er helt der oppe.   Hun hadde to innlegg i går, både en vlogg og en spørsmålsrunde.

Vlogging gjør jeg ikke!
Hadde dere, kjære lesere, sett kjerringa bak denne bloggen i fri dressur hadde lesertallene gått ned ikke opp… Eller hvem vet…Men NEI! Det blir for teknisk avansert å filme og klippe og alt det der. Filmskaper har jeg aldri drømt om å bli.  Det er det å skrive som fasinerer meg med blogging.

Spørsmålsrunde…
Jeg sjekker alle kommentarene på siste ukes blogginnlegg.  Mange hyggelige kommentarer, men ikke alt for mange spørsmål..

Du har vel vokst opp med plantevern i nærheten?

Ja det har jeg. Jeg vokste opp på gård.

Er en person som bare tar energi og aldri gir noe tilbake egentlig en venn?

Nei. Men når vennskap har vart i snart 40 år….

Kan et så ungt menneske ha opplevd nok til å fylle to bøker?

Det vet jeg ikke. Men synes det høres litt rart ut..

Fungerer rydde-date og på venninner?

Datteren sier så.

 

4 kommentarer
    1. Vlogg ser jeg helst ikke på. Kun fordi jeg synes det er gørr kjedelig. Jeg har forsøkt noen av dem, men nei. De er gjerne litt for lange. Som med videoklipp i nettavisene..tar reklamen for lang tid, stopper jeg. Gidder ikke vente til videoen dukker opp. Nå klasker de gjerne minst to reklamer foran. Det fungerer for meg om reklamen er kort, da blir jeg der til jeg får sett det ønskede filmklippet. Andre ser ut til å elske sånne vlogger.

      Sånn ellers mistenker jeg enkelte bloggere for å finne på “ukens spørsmål” selv, og svare på sine egne spørsmål. For når det dreier seg om bloggere som knapt har visninger, er det rart at de drukner i en haug merkelige spørsmål ukentlig, som ihvertfall ikke har stått i kommentarfeltene. For det er ingen kommentarer…
      Verden vil bedras, sies det.

    2. Vlogg, ikke prøvd direkte. Men på gamle blogg.no la jeg ut noen små snutter jeg og kollegaen laget av litt skyggeteater. Det var gøy. Må prøve å lage noen små tegnspråkpoesi-videoer etterhvert. Får forhøre meg med Karidansen om hjelp til filming og redigering 🙂 Aldri prøvd meg på spørsmålsrunde 🙂 Men jeg er jo ikke toppblogger heller… selv om jeg har karret meg inn på topplisten ofte 😀

    3. Ser aldri på vlogger jeg .. og leser heller ikke toppbloggerne. Faktisk tror jeg drømmemannen min vet mer om de der enn det jeg gjør. For jeg gidder ikke lese om dem heller! Men jeg liker innleggene dine! Har fått frem en del smil og latter her gitt. Fin dag til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg