Jeg skal begynne å trene…

Jeg  erså langt fra noen treningsidiot som det går ann å bli. Imaget mitt er stor, feit og med en Cola i umiddelbar nærhet. Vekta viser ett tresiffret tall,  og noe treningsstudio har jeg aldri vært innenfor veggene på langt mindre vurdert passivt medlemskap.

Trening var det siste jeg tenkte på da jeg satt og klikket litt rundt på dataen i kveld.  Har oppdaget bloggverden den siste måneden og finner mye interesant.  Så der ute i bloggverden fant jeg linken til denne siden

http://www.facebook.com/groups/305132792862047/r

Dette var midt i blinken for meg. Litt mer knotting på dataen viste at det fantes en underavdeling på mitt hjemsted med få støttemedlem og liten aktivitet. Det syns jeg var litt trist – den manglende aktiviteten altså. Så jeg meldte meg inn, og satte av tid og sted for førstetreningsøkt og dristet meg til å innby andre Tjukkaser jeg kjenner til å bli med.

Så nå er jeg – i tillegg til alt det andre jeg fyller tiden min med også treningsarrangør.
Det hadde jeg aldri trodd.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg