Er ikke sinnablogger i kveld

Det er rødvin i glasset. Guttene oppfører seg eksemplarisk. Gamle Gubben Grå er nesten kjærlig. Drømmeferien er kun timer unna. Ikke engang jeg klarer å være engasjert og sinna i kveld.

Jeg holder meg unna nettavisene og kommentarfeltene. Ingen rassistiske ytringer om romfolket skal irritere meg i kveld.

Ordføreren er ute og roser lederen i lokalavisa som roser ordførerens fantasier om byutvikling (På politikerspråket kalles det visjoner). Jeg gidder ikke engang påpeke det litt komiske i at han roser redaktøren for å rose han.selv. Jeg gidder ikke påpeke at han syns høgskolen ligger langt fra sentrum, når selv jeg i min begredelige form tror jeg skulle klare å gå fra høgskolen til sentrum i løpet av et kvarter.

Nei i dag er jeg bare positiv. Lytter til Ramstein og er bare god og snill.

 

1 kommentar
    1. Det var kjekt å lese! Godt at du er positiv og hører på Rammstein! Alle blir bare gode og snille då 😉
      Titt gjerne innom våres blogg og om du føler for det :))
      Ha en fin kveld videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg