Jeg vil bli venn med Trond

Trond og jeg kunne sikkert blitt gode venner. Vi er like gamle, og hvis han hadde vokst opp i Hønefoss kunne vi ha gått på samme skole. Det virker som han er en munter fyr, jeg liker muntre folk. Han er samfunnsengasjert som meg. Ja, Trond og jeg kunne nok blitt gode venner.

Men Trond og jeg har aldri møtt hverandre. Det er trist. Jeg og ei av mine gode venninner har lege ønsket oss ett par styreverv. (Tror ikke hun kjenner Trond heller, desverre ) Da hadde det vært kjekkt å kjenne Trond.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg