Hva er det du drømmer om?

Som ung har man mange drømmer. Studier, yrke, familie, rikdom suksess.

Nå er jeg passert de 40, sånn midtveis i livet. Hvilke drømmer har jeg? 

Personlig håper jeg og bli gammel og ved god helse.  Eller gammel? Ingen drømmer vel om å bli gammel. “Vi vil leve lenge vi, men gamle vil vi aldri bli…” er vel mer drømmen. Jeg drømmer eller håper at jeg og Gamle Gubben Grå skal bli gamle sammen  eller leve lenge sammen.  Jeg drømmer om barnebarn – men utflyttede datter, jeg vet du leser dette; Det har ingen hast.

Jeg drømmer om at alle mine tre barn skal få et godt liv. Og alle andre i min familie og nære vennekrets.

Jeg drømmer om å skrive, mer enn blogger og påskekrimmen på jobben

Jeg drømmer om å reise. Både nært og fjernt. Reiser er for meg utforsking av det ukjente.

Jeg drømmer om gode middager og lange diskusjoner.

Jeg drømmer om klare dager og stille naturopplevelser

Jeg drømmer om bøker, peisbål og glass med rødvin.

Hva drømmer du om?

4 kommentarer
    1. Jeg drømmer om å bli rocke stjerne. Det er vell mere et mål enn en drøm. Men det blir fett 😀 Spille inn plater å reise verden rundt, spille konserter og dra på partys med de store gutta 😀

    2. Mine drømmer for øyeblikket kranser rundt det å bli ferdig utdannet, få en ordentlig inntekt og bli kvitt en del studielån og billån sånn at jeg og forloveden min kan få kjøpt oss en større leilighet, eller et lite hus et sted der vi kan bo sammen med dyra våre og ha det bra 🙂 Vi har det bra nå også, men gleder oss til den dagen vi ikke leier lenger 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg