Nyttårsforsetter….

Leser i VG fra i går om nyttårsforsettene til forskjellige kjendiser. Det skal trenes mer. (Uaktuelt for meg, da jeg av prinsipp ikke trener.) Det skal jobbes mindre. (God ide, men neppe gjennomførbart når man er arbeidsnarkoman som meg..) Man skal spise sunnere ( Jeg ser på mat som en viktig del av livet, og koser meg med variert mat.) osv…Lite inspirerende i min søken etter nyttårsforsett.

Men så kom jeg til nyttårsforsettene til Per Sundnes.  Det er en mann etter min smak Hør bare hva han sier.:

              “Jeg skal drikke enda mere champagne, og leve hver dag som om det skulle bli min siste. Jeg skal også ta vare på mine beste venner. Dette er nyttårsforsetter  jeg  skal klare å følge. Jeg røyker ikke og gjør ikke noe galt så det er ikke noe jeg trenger å slutte med.”

Det skal og være mitt nyttårsforsett. Jeg vil drikke champagne, leve i nuet og ta vare på mine venner og ha gode opplevelser sammen med dem. I likhet med Per røyker heller ikke jeg eller gjør andre gale ting jeg trenger å slutte med.

Ha et godt nytt år alle sammen, og sett deg mål du kan nå.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg