Sløtt og triten

I dag var det rett og slett umulig å stå opp når klokka ringte.  Umulig og kaste i seg mat, mase opp tennåringssønn,  febrils skrape bil og ile av gårde til jobb.  Kroppen verket, jeg frøs men var glovarm  og energinivået var på under null.  Pep-talk til meg selv om at det jun var en dag igjen før helg, at jeg måtte få sendt den mailen til klinikkdirektøren og svare den tillitsvalgte for ikke å glemme å sende ut det referatet hjalp ikke. Å snakke strengt til meg selv å si at hvis du nå blir hjemme, må lederne ringe inn en kollega som har fri. De er sikkert like slitne som deg og fortjener fridagen sin. Kom deg på jobb, jente !, hjalp heller ukke.  Så det ble en telefon til jobb for å si at jeg var syk.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg