Min kreative datter…..

Forrige helg fyllte Datteren år, og jeg tok turen nordover for å besøke henne. Gave må jo en Mamma gi Datteren når hun fyller år. Vi hadde lyst til å gi henne noe til hennes nye hjem, men siden vi ikke hadde vært i leiligheten deres og ikke hadde helt oversikten over hva de trengte, tenkte jeg gavekjøpet fikk vente til jeg kom nordover.

Et bilde over sofaen sto høyt på ønskelista. Men å finne et bilde mitt noe kresne datter likte, som passet til interiøret og som jeg i tillegg hadde råd til var ikke like lett.  Men Datteren er et kreativt vesen. Så gaven ble lerrett,, maling, pensler og reliefpasta eller hva det nå var sparkelmassen hette.  Nå har Datteren latt kreativiteten fått utløp, og i går fikk jeg tilsendt bilde av resultatet.

Stolt Mamma deler så klart. Nå må det bare opp på veggen….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg