Vi hadde en fantastisk lørdag…… sånn som alle andre….

Vi hadde en koselig lørdags formiddag med fyr på peisen…

 

 

….og et hav av oppvask etter en travel uke.

 

Det var en fantastisk høstdag med et nydelig høstvær…

….men jeg sto inne med vaskebøtta.

 

Det ble en koselig tur med hunden i skogen…

….. nærmere bastemt 200 meter, som er alt jeg klarer etter at kneet ble ødelagt i sommer….

 

 

 

Men også jeg nøt tilslutt den fine høstdagen……

….Jeg måtte hente datteren på den ene jobben og kjøre henne til den andre.,

Da tidsskjemaet var litt for stramt til offentlig transport, er Mamma-taxi kjekkt å ha….

 

Gamle Gubben Grå er jo faglært kokk, så lørdagskvelden ble avsluttet med deilig middag…

……..som jeg hadde laget selv.

 

Har du hatt en fin lørdag?

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg