Hvem vil lukte som Svigermor?

Under julaftens pakkeutdeling var det også en pakke til meg fra Svigermor og Svigerfar, som seg hør og bør.  Jeg mener, litt må en stakkar få igjenn etter å ha holdt ut over 20 år med Gamle Gubben Grå.  Pakken inneholdt en parfyme av for meg ukjent merke.  Men jeg er ikke optatt av merker, og har vel for å være ærlig svært lite greie på parfyme.  Gaven passet bra, parfymeflaska mi har vært tom lenge og selv om jeg kjøpte en billig, tung parfyme til julebordet på jobben er det plass til mere parfyme i badeskapet mitt.

Når jeg tar av celofanen for å ta å lukte litt på parfymen for så å komme med noen vellvalgte ord om hvor godt den lukter, (Jeg er jo oppdratt med et snev av høfflighet)  kommer det fra Svigermor. “Jeg liker den parfymen veldig godt. Det er det merket jeg selv har brukt de siste årene..”

Uten å si noe galt om noen, eller om lukten av min Svigermor, Hvem ønsker å gå rundt å lukte som sin svigermor?

7 kommentarer
    1. Silje Odden: Er ikke så sikker på det.. Han syns det meste med moren er perfekt… og vi har vært sammen i mange og tyve år, så han legger vel knapt merke til hva jeg lukter.. 🙂

    2. Haha, såpass ja 😛 Jeg spurte samboeren min og han kunne ikke tenke seg at jeg luktet det samme som moren hans, selv om navlestrengen ikke er helt klipt over 😛 Han legger heldigvis merke til hva jeg lukter men vi har bare vært sammen 5 år enda 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg