En T-skjorte tekst snakket direkte til meg..

Januarsalget er i gang, og da jeg var en liten tur i byen i dag var jeg så vidt innom en klesforetning.. (Ja, jeg vet jeg sa jeg skulle gjøre husarbeid, men siden jeg måtte et par ærend før “Korfbordet”, så ble det bytur i stedet for husarbeid.) vel nok om det. Det var denne T-skjorta da.  Den hang altså der på stativet, og teksten lyste i mor meg:

                                                                                                                     DON’T DREAM YOUR LIFE, LIVE YOUR DREAMS

Teksten snakket direkte til meg.  Jeg har det med å drømme om dersom atte hvis atte ting hadde vært sånn eller slik…    Det er og litt av det jeg har lyst til å endre på i 2014.  ta de stegene jeg ikke helt tørr. De forandringene jeg ikke helt våger…  de utfordringene jeg er redd skal bli for store..  T-skjorta hang der på stativet og sa; “Slutt å drøm.  Lev ut drømmene”   Men våger jeg det?  Jeg løftet T-skjorta forsiktig ned fra stativet og mønstret den nøye… så hang jeg den pent tilbake på plass….

T-skjorta passet ikke i størelse… og jeg er i tvil om det passer å leve ut drømmene nå…

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg