Endelig helg…

Endelig ble klokka 15.30, kveldsvakta kom og jeg kunne avslutte arbeidsdagen.  Benet verket, Har vært masse i aktivitet den siste uka og i tillegg noen litt uheldige bevegelser, så det har vært skikkelig vondt i det siste. Tok en tur på vaktrommet, en liten prat med en kollega som sliter med å få ledelsen langt der oppe til å se verden på samme måte som oss nede på gulvet.  Glavalag med ledelse gjør ting litt tungrodde – og mye unødvendig møtevirksomhet.  Frustrasjon har godt av å bli luftet en gang i blandt.  Stakk hodet innom Sjefen og ønsket “God helg”  Vurderte om jeg skulle gå innom kontoret for å sjekke mail. Har advokaten fått sendt det svaret til arbeidsgiver?  Men jeg droppet det. Jeg kan ikke alltid sjekke at alle andre gjør det de skal. Noen ganger må jeg bare stole på folk. (Selv om jeg har brent meg på det mange ganger.)

Da jeg kom i bilen fikk jeg endelig ladet mobilen.  Det var to meldinger. En fra Datteren som ville bli hentet på jobb, og en fra en tillitsvalgt som hadde et spørsmål.  Svarte ut spørsmålet til den tillitsvalgte, og “Jada. Jeg henter deg på jobb”.

Dro til byen. Kjøpte meg et antrekk til i kveld.

Hentet Datteren på jobb. Fikk henne til å løpe innom REMA og kjøpe litt middag til Tennåringsguttene.  før jeg kjørte henne til sin andre jobb.

Hjem. Dusjet. sminket meg og skiftet. Fikk med meg Gamle Gubben Grå og så dro vi avgårde til datterens jobb nummer to.

Her var familien samlet.  Datteren skulle arrangere “Beertasting family style” for meg, Søstrene Sisters men menn og barn over 20 + deres kjerester.  Vi bar 8 stykker og med Pizza og masse godt øl ble det en hggelig kveld. Datteen arbeider i en ølbr med rikelig utvalg, og hun hadde satt sammen en smakssammensetning med mye forskjellig. Noe for en hver smak virket det som. Hun holdt også små foredrag om hver øl som de fikk en smakebit av.   Sliten som jeg var holdt jeg meg til Cola.  Men det var en hyggelig kveld, og jeg tror folk koste seg.  Søstrene Sisters &co er en fin gjeng.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg