Jeg så deg…

Jeg så deg i dag på torget. Lenge siden jeg så deg sist.  Håret var litt tynnere, men du var den samme. Kjennte deg igjenn på lang avstand.  Du så ikke meg. Var fokusert på målet for vandringen, og damen du hilste på. Jeg fikk lyst til å løpe etter deg. Men jeg gjorde det ikke.  Visste vel at jeg ikke ville nådd deg igjenn. Jeg løper ikke så raskt, og avstanden var for stor. Ikke kom du i min retning heller.    Jeg var ikke alene. Venninna mi kjenner ikke deg, og ville ikke ha skjønt noe jvis jeg begynte å beinfly etter fremmede menn på torget. Damer på over 40 gjør ikke slikt. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg