Det ble et glass rødvin i kveld….

Kom meg på jobb i ettermiddag, og fikk brukt tiden godt.  Kunne dra fornøyd hjem litt før 20.00. Ikke verst til å være meg.

Hjemme ble jeg gledelig overrasket. Yngste Sønn drev og klippet plenen på eget initiativ. Han fjernet også alle løvetann med røtter fra plenen, etter sådde med grasfrø og lukte blomsterbedet. Ja, han har drevet på helt til nå. Jeg kan si mye om den gutten, og ikke alltid er alt like positivt, men når han først gjør noe, så gjør han det ordentlig.  Eldste sønn sto ved tørkestativet og hang opp klesvasken, og Gamle Gubben Grå drev og lagde middag. Hjemmelaget pizza.

Jeg bidro til dugnaden med litt husarbeid. Snart var middagen klar, og etterpå ble jeg og Gamle Gubben Grå sittende i godstolene på trammen med hvert vårt rødvinsglass og bare småsnakke. Deilig kosestund  etter en slitsom nattevaktshelg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg