Hagen min…

Jeg har ikke grønne fingre, men jeg liker at det vokser og gror rundt meg. På denne tiden er hagen min på sitt fineste..

Forsythiaen har for lengst blomstret av, men du verden hvor fine de var i år. Tre stykker lyste opp hagen med sine gule blomster lenge før noe annet blomstret her i hagen.  Det gjorde og den merkelige planten som var her da vi kjøpte huset, og som bare blir større og flottere år for år. Jeg vet ikke hva slags plante dette er, så hvis noen kan fortelle meg det, vil jeg bli glad.  Den kommer nok med flere blomstringer ut over sommeren som den pleier.

Men selv om disse blomstene ikke er fullt så vakre nå, så er det andre planter som har overtatt blomsterprakten.

Syrinen viser seg fra sin beste side. Det samme gjør pryd epletreet.

I nytte-hagen står krydderurter, jordbær og grønnsakplanter i god vekst.. 

Dette er mitt fristed, og du hvor mye rekreasjon det er å finne i en liten hageflekk. i

 

6 kommentarer

Siste innlegg