Lønningsdag…..

En deilig følelse.  Endelig penger på konto….

Har ryddet i kjøleskapet og kastet alle gamle middagsrester, Trenger ikke restemiddager denne helga.  Ryddet og i grønnsaksskuffen, og kastet inntørkede ingefærrøtter, halvflate tomater og løk som begynte å få store, brune flekker.  Et par gulrøtter som hadde mistet spensten ble også forvist til kompostbingen.

Så fylte jeg opp bensintanken på bilen. Jeg skal si den ble glad!  Nå slapp den og hoste seg av gårde på en blanding av bensin og kondens. 

Så gikk turen til Kivi. (Selv om det er lønningsdag, er det jo greit å handle maten et sted du ikke får den til blodpris…)  Det ble kjøpt inn brus og snacks til helga. Gode råvarer til middag som skal lages fra bunnen av, yndlingsteen som gikk tom en gang i forrige uke og luksuskosen en pakke kaffekapsler med Kaffe Latte Machiato med Caramell.. Et interiørblad spanderte jeg og på meg før jeg dro hjem.

Hjemme ble det kosestund med interiørblad og kaffe latte Machiato med karamell…  Og en liten boks kjøpe-mat til Kjøteren. 

Herdagsluksus

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg