Dag 2 i ferien forsvant den også….

Også dag to av ferien forsvant.

Kjørte Yngste Sønn på skolen.
Gikk en tur med Kjøteren,  Fikk testet blodpumpa i noen skikkelige stigninger.  Vandret og litt på gamle tomter.  Det ble vel en femti minutters luftetur.
Innom Kiwi på vei hjem. Unnet meg Ostebriks til frokost og litt godt pålegg.
Hjem til dagens høydepunkt; Frokost og avisene.  Ingen ting er som en god og lang frokost med ferske aviser.
Så tok jeg en deilig lang dusj.
Datteren ringte.  Hun har fått “manneinfluensa” og når den rammer oss kvinner er vi ikke helt på topp.  Hentet henne hit så hun kunne krasje på sofaen her og virkelig føle hvor godt det er å bo for seg selv….
Lot Datteren krasje på den ene sofaen mens jeg selv okkuperte den andre.  Et par timers kvalitetstid med lukkete øyne.
Så en rask ny tur med Kjøteren.
Rakk så vidt gruppemøte i SOL:  Det er to i vår gruppe som har meldt forfall til kommunestyremøtet. Så da blir det kommunestyre på meg på torsdag!!!!  Litt overrasket over hvor raskt jeg la avskjedsfesten for en tillitsvalgt kollega på hylla.. Men hvis jeg er heldig rekker jeg begge deler. 
Hjem. Deilig Lammestek. Alle ungene hjemme.  Datteren ville bli til i morgen.  et ble rødvin i glasset og kortspill med ungene etter sen middag. 
Livet er godt..

2 kommentarer
    1. Det hørtes ut som en bra dag, både gåtur og kos…:)
      Kjøpte et lammelår i dag jeg, så får se om det blir lørdagsmat, det er deilig mat, men ikke ofte jeg bruker lam, men blir vel en fårikål middag etterhvert også..
      Kos deg videre:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg