Det gjelder å delta i debatten der og da…..

 I går tikket det inn en mail da jeg kjørte Eldste Sønn på jobb. Klokka var bare så vidt passert 07.30.  Det var fra lederen av Sol. han hadde lest et leserinnlegg i lokalavisen og full av engasjement satt seg ned å skrevet svar med en gang, og ville at jeg skulle lese gjennom det. Han var redd han var litt for direkte. (Da er i grunn jeg feil person til å lese korrektur…)  Innlegget var som vanlig utrolig godt skrevet – og det ga jeg han tilbakemelding på. 
Så han har sikkert sendt det inn som vedlegg til en mail til redaksjonen.  
Hele dagen gikk debatten på nettsiden til lokalavisen med tilsammen 8 innlegg i løpet av dagen. Men innlegget til min partikollega dukket ikke opp. Han har sikkert skrevet en mail til redaksjonen og sendt med leserinnlegget som vedlegg, og ikke bare sendt det elektronisk i kommentarfeltet i lokalavisen.  Synd.  Når eller hvis dette innlegget noen gang kommer på trykk, er debatten for lengst rast videre. Mange av de gode poengene han hadde er allerede blitt påpekt av andre.  

Det gjelder å ta i bruk de nye mediene og våre med i debatten der den går.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg