Noen gram ned – og noen gram opp…..

Neida. Jeg har ikke gitt opp.  Slanking handler om viljestyrke, var det ikke så?  Slanking handler om å sette seg mål og nå dem,  Og jeg er flink til å nå de mål jeg setter meg, selv når veien mot målet er lengre og mer kronglete enn jeg hadde sett for meg.  
Men det går sakte.  Alt for sakte for en utålmodig sjel. Det skorter litt på motivasjonen når vektkuren er som en rett linje med ørsmå krusninger.  Skrittelleren og colaen går som regel geit. (Skrittelleren viser pluss skritt i massevis, og cola-sprekkene er ikke for mange…) Kostholdet er og greit.  Men kiloene sitter like forbasket..

Så i går bestemte jeg meg for at det må hardere lut til.
Jeg tok en tur på apoteket og kjøpte noen vidunderpiller. Tenkte en kick-start er det som skal til for å holde motivasjonen oppe.  
Jeg tror i utgangspunktet ikke at piller og pulver er måten man slanker seg på, men tenker at det kanskje kan hjelpe til med å få vektkurven til å peke nedover litt raskere, og på den måten gi meg en god start og litt ekstra motivasjon..  

Så får vi se hva vekta viser etter en uke med piller.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg