Hva er det du glor på?

Når man tar seg tid til virkelig å lytte til teksten på en sang, hender det at man finner en sang som man tenker: “Yes, det er slik det er!”  I forrige uke fant jeg en slik låt.  “Det er jo MEG!” tenkte jeg da jeg lyttet til sangen. Det er Raga Rockers gode gamle sang “Hun er fri” som fikk meg til å kjenne at alt stemte. Denne skal spilles på 50 års dagen min:

“Med hue fullt av tanker, og et hjerte som banker, for ting som hun tror på. Hun har ikke sko på. Hva er det du glor på?”

Ja, det er meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg