Hei på meg i kveld

Nå har jeg brukt dagen fornuftig.
Litt drunting under pelspleddet på sofaen, og så forberedt meg til møtet i kveld.  Leste innbydelsen til møtet en gang til, og fant ut at det skal være flere paneldebatter, og at det panelet jeg skal sitte i består av de partiene som ikke har vært med å lage intensjonsavtalen. Altså de mindre viktige partiene som SV, MDG, Frp, Venstre og Krf. Ja også oss i SOL da.  Kjente jeg fikk litt mindre høye skuldre når jeg slipper å debattere med de drevne politikerne fra de store partiene.

Tror argumentasjonen sitter. Fakta bakgrunn jeg trengte å sjekke opp tatt, og kjenner meg på hugget. For de som ikke kommer på møtet, sender Ring Blad live fra møtet, så i kveld kommer jeg på nett TV:::

Ønsk meg lykke til.. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg