Rødts mest velkledde….

Koste meg meden kaffekopp og leste Magasinet til Dagbladet på lørdag.
Der var det et portrettintervju med Knut Nærum. Siden Nærum er en fyr jeg virkelig har sansen for, koste jeg meg virkelig med artikkelen.   
Jeg har visst en stund at Nærum og jeg er “partikollegaer”,  Det synes jeg er flott.  Det beviser at Rødt ikke bare er et parti for den type mennesker som mange forbinder med oss på ytterste venstre side i politikken.  Jeg er så utrolig lei av at folk har så store fordommer motpartiet at de ikke gidder sette seg inn i hva vi egentlig står for. (NEI, vi er ikke for væpna revolusjon. Nei vi vil ikke at Staten skal eie alt..osv..)

Dagbladet henger muligens også igjen i de fordommene. Når de skriver “Uten at konkurransen er alt for sterk, seiler Knut Nærum opp som en av bokhøstens, og partiets Rødts, mest velkledde..”
Nå skal ikke jeg uttale meg om høstens forfattere, men jeg var på Rødt sitt landsmøte i våres og kan forstå hva de sikter til…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg