De mest privatebildene – nå deler jeg….

….. sier Sophie Elise og deler bilder av at hun gjør turnøvelser på gulvet i et hotellrom kun iført bikini.
Jeg skal love dere at jeg ikke skal dele bilde av meg selv som gjør gymnastiske øvelser på gulvet på et hotellrom, med eller uten bikini..
Jeg bruker aldri bikini , jeg tar sjelden, svært sjelden bilder av meg selv, og jeg ligger sjelden på gulvet og spreller. Og skulle jeg ha tryna, så tror jeg ingen tør å ta bilder….. 
Men her er et bilde fra hotellrommet jeg hadde da jeg var på tariffkonferanse i Dublin i fjor.  

Videre deler Sophie Elise bilder fra sykehussenga da hun hadde en kjeveoperasjon.
Jeg har aldri operert kjeven min, men jeg tror noen innimellom skulle ønske at jeg hadde fått montert kjevelås, slik at jeg bare holdt kjeft…
Men jeg opererte kneet for noen år siden etter at jeg skled på  noe leire da jeg gikk en tur i parken,  Så jeg deler villig et bilde fra sykesenga. Bildet er tatt på rehabiliteringen på Nimi i etterkant, men det er jo sykeseng så det holder sikkert..

Sånn. Nå har jeg delt mine mest private bilder. Nå blir jeg nok snart toppblogger.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg