Å møte veggen….

Det er nok nå!
Jeg har fått mitt av utfordringer opp gjennom årene.  Har alltid klart å krumme nakken og gå på. Ta en utfordring av gangen, dag for dag skritt for skritt. Jeg har alltid reist meg igjen.  Noen ganger måtte jeg ned i kjelleren – helt ned i den nederste kjelleren, og finne siste rest av energi for å klare å krabbe meg oppover igjen. Men jeg har alltid klart det.
Men det er nok nå.
Utfordringene tårner seg opp. Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Samme hvor jeg begynner så er det feil. Det er alltid noe annet jeg heller skulle gjort. 
Jeg er bare sliten. 
Ønsker å lene meg til noen, noen som fjerner alle problemene, løser alle utfordringene og får meg til å smile igjen.
Det er nok nå – mer enn nok

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg