Fikk applaus og jubel på julebordet-

På fredagens julebord var det leid inn en komiker som underholdt før middagen. Og han var virkelig underholdende.
Han var god på name-dropping, og nevnte mange av oss ansatte i forskjellige sammenhenger.  Så vi var mange som fikk navnet vårt nevnt med der til morsom forklaring.
Han var god, og jeg satt og humret da han plutselig sa “Solidaritetslista”  Det er det politiske liste-samarbeidet jeg representerer når jeg leker politiker, og har i grunn ikke noe med jobben min på sykehuset å gjøre. Han leste så opp navnene mine, alle 4.  Det er langt og omstendelig og  i likhet med de andre han nevnte måtte jeg opp med armen og vise hvor jeg sitter.  Så fortalte han at jeg sloss for at det fortsatt skulle være gratis for oss ansatte å  parkere på ansatte-parkeringsplassen bak sykehuset, og at jeg aldri kom til å finne meg i at det ble betaling der.  Applaus og jubel fulgte, Det varmet.  For er det en sak jeg har kjempet fori år, så er det gratis parkering for de ansatte der det ikke er noe kapasitetsproblem.

En parkeringsplass der enkelte hevder at det er kapasitetsproblemer i vaktskiftene.
PS; Bildet er tatt i et vaktskifte.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg