Julegave fra mannen i mitt liv…

På vaktrommet i går gikk samtalen om jule og nyttårsfeiringen muntert i går kveld.  
Og ett av temaene som vi snakket om var hva vi hadde fått av respektive partnere, samboere, ektefeller i julegave.  
Jeg måtte tenke meg om ett par sekunder mens de andre fortalte før jeg kom på hva jeg hadde fått av Gamle Gubben grå i julegave.  Jeg smilte litt for meg selv, og tenkte at dette er nok ikke gaven som får de andre til å sukke høyt i misunnelse.  Lite med diamanter og romantiske reiser ,for å si det slik.

For det jeg fikk i julegave av min kjære var et “teppe” med magneter og festeanordninger til å ha over vinduene på bilen. 

Kanskje ikke det mest romantiske, men det er mye omtanke bak en slik gave.  Jeg er ute ofte før klokka 6 om morgenen, og det å stå der midt på natta og skrape is er IKKE lystbetont.  Det at jeg nå kan slippe det, gjør starten på dagen litt bedre.  
Og dagen til Gamle Gubben Grå starter sikkert også mye bedre, nå som han ikke blir vekket av lyden av is-skrape mot glass rett utenfor soveromsvinduet…
Som jeg sa, det er mye omtanke i den gaven……

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg