En deilig frisøndag..

I dag ville jeg bare ha en deilig avslappende dag fylt med avslapping og gode opplevelser.  Jeg hadde jo det som nyttårsforsett og ha gode opplevelser og gode samtaler.  Den første uka har gått med til arbeid og plikter og jeg har fortsatt 2018 der 2017 sluttet. 
Men i dag skulle altså være “min dag”.
Den startet litt vel tidlig med vekkerklokka til Yngste Sønn. 
Fortsatte med telefon fra Høvdingen før klokka var 10.30., så det startet ikke så bra.. Men jeg holdt på tanken om at dette skulle bli dagen for de gode opplevelsene. Jeg sa til Gamle Gubben Grå at jeg ville bli med ut når han skulle lufte Kjøteren. Så kunne vi gå en litt lengre tur.  Som sagt så gjort.  Det var beinkaldt , og jeg frøs.  Men det var godt med en tur ut. Noen fine bilder ble det også.
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg