Begynner å demre hvorfor jeg møtte veggen….

I dag er jeg sliten.  Skikkelig sliten. Kjenner  at kroppen ikke vil noen ting. 
Hadde sykmeldingsoppfølging med Sjefen i går.  Og siden jeg var på huset. leste jeg litt mail og forberedte meg litt til et møte på fredag. Leste litt bakgrunnsmaterialer.  Benyttet tiden frem til jeg skulle på et møte på Rådhuset som politiker. Tungvint og slitsomt å reise frem og tilbake hele tiden.
Før jeg dro på sykemeldingsoppfølging var jeg en tur i Drammen på et par møter der.
Etter det politiske møtet snakket jeg med søsteren på telefon mens jeg forflyttet meg til Kiwi og en kjapp handletur før det ble hjem for å lage middag.  Rakk det før 21.00. Men da var jeg og tom for energi.
Dro hjemmefra 06.15 og kom hjem igjen litt over 20.00. 
Det har vært mange slike dager hver uke de siste årene.   

I dag har jeg bare kommet til frokost og PC. 
Skal vel ut med Kjøteren en tur om ikke så lenge. Det er kaldt ute, men jeg ser sola skinner fra klar blå himmel. så en tur ut vil gjøre godt.  Det tror jeg blir nok program  for i dag.  Det og sofa og pelspledd  Kanskje ei god bok.  

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg