Hjelp det er alt søndag

Og jeg som har igjen tre bilder av Solviwar sin fotoutfordring for denne uka.  Den kan du se her:

http://solviwar.blogg.no/1517736334_ukens_fotoutfordring.html

Nå har hun lagt ut fotoutfordringen for neste uke så nå må jeg få rota meg til å poste de siste bildene.

Snølykt var ett av stikkordene.  Jeg hadde en ide om å lage snølykt i går.  En slik god gammeldags med snøballer stablet i pyramideform og med et stearinlys inni.  Snø er det nok av, men så var det tiltakslysten da… Ikke har jeg polvotter heller… men unnskyldninger nok.  
Så da ble det bilde av diisse to lyktene ute i snøhaugen.  Lyktene fikk jeg i julegave av en kollega på jobben fordi jeg var en av de uheldige som måtte arbeide på julaften.  De er kjempefine – og jeg ble veldig glad for dem

 

.

Pakke i posten var det neste stikkordet.  Og der har jeg virkelig lett i hjernen og alle tenkelige arkiv, men det er ikke ofte jeg får noen pakke i posten. 
Til slutt falt valget ned på et bilde somi det minste inneholder en pakke.  Dette er bordet jeg dekket ute på terassen da GanleGubben Grå og jeg skulle feire 21 års bryllupsdag for noen år siden.

Vårstemning er enklere.  Jeg elsker å ta bilde ute i naturen, og våren er min favoritt årstid.  Valget falt ned på et bilde av blåveis.  For meg som er vokst opp på Ringerike, du vet der sangen Blåveispiken kommer fra, finnes det vel ikke noe vakrere vårtegn enn blåveis.  Jeg vokste og opp i en furuskog med blåveis blått i blått rundt huset – så for meg er dette vår.

Phu ferdig med denne ukens utfordring. I morgen starter jeg på neste ukes.

 

 

2 kommentarer
    1. Så flink du var å klare å gjennomføre 🙂 Jeg må visst ta samme løsningen som deg: peise på med de siste bidragene… 😀 Ligger etter jeg også 🙂 Ha en flott kveld du <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg