Valentinsgave fra Gamle Gubben Grå…

Jeg vet jo at Gamle Gubben Grå er villig til å gå gjennom ild og vann for meg.  Noe disse bildene fra en iskald februardag i fjor viser med all tydelighet.   Jeg vet at han alltid vil være der for meg og at i kriser er vi gode.  Men når det kommer til romantikk- ja, der har han et forbedringspotensiala …

I dag er det Valentinsdag.  
Andre damer poster bilder av roser, og vinflasker.  Noen skal ut å spise en bedre middag..
Jeg har og fått min valentinsgave fra mannen jeg elsker
LUFTFILTER og OLJEFILTER til bilen.

Vel. Til neste år tror jeg jeg gjør som dama i denne videoen

http://www.facebook.com/uniladmag/videos/4474269362596088/

4 kommentarer
    1. Fine bilder da :-)) men kaldt?! Hmm. En fiksa bil er jo gull verdt, lever vel lengre på det enn vin og roser – selv om alt sammen er så koselig som det får blitt :-)) Nyt kvelden videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg