Ferie og et hav av tid

De hadde ikke den lasagnen på Meny, typisk.  Etter en rask telefon til Gamle Gubben Grå ble vi enige om Entrecote og potetsalat..  Enkel liten handlekurv. Vi er bare to hjemme. Yngste Sønn er på ferie i Korea.  Etter å ha snakket med Gubben og høre hva han ville ha til entrecoten manglet jeg bare potetsalat.  Så en liten tur innom polet og hjem.
I bilen på vei nedover Kongensgate i retning polet kom jeg på at jeg ikke hadde kjøpt potetsalat- den eneste tingen jeg hadde igjen og legge i handlekurven. Godt denne kjerringa har ferie en stund nå.  Så etter polet ble det en tur innom Kiwi…

Endelig hjem!  
Vi tok med oss hundene og dro på en rask skogstur.  Endelig kunne ferien begynne!
Vel hjemme stekte Gubben entrecote og det ble litt rødt i glasset.  
FERIE
 

3 kommentarer
    1. så koselig med entrico og vin og skogstur <3 nyt ferien og kjærligheten og alene tid. så lenge sønnen er og koser seg på kreta. ønsker deg en fin ferie videre:D

    2. Bare å nyte ferien, og ikke sove lenge om dagene….:) Min ferie begynner ikke før 19 juli, men siden jeg jobber natt og ikke gidder ekstravakter sommerstid, så blir det noen fridager …..

    3. maiken: Jeg er som regel oppe før 9 Men siden jeg på hverdagene når det ikke er ferie står opp 5 er jo det å sove leeenge. Nyt ferien når den kommer. Fordelene med nattevakter er jo fridagene (Men angrer i grunn ikke på at jeg sluttet med nattevakter for 3 år siden)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg