Hjemmeferie del 13. Hederlig omtale

Ringerike Utvikling, tror jeg det er har en instagram-konto kalt Ringeriksregionen.De velger ett bilde merket med #pplevringerike hver dag som de reposter og skryter litt av.  På torsdag valgte de bildet mitt fra Kistefoss, det av øyet.  Jeg blir selvsagt både stolt og glad..
Det er tredje gangen jeg blir dagens #opplevringerike, og jeg er like stolt hver gang.    

Dette er ett av bildene mine som har vært dagens #opplevringerike.  Det ble og valgt ut til å være med på Ringeriksregionens fotoutstilling på Veigin kultursenter i vinter. Da var jeg så stolt at jeg holdt på å sprekke.  Bildet henger nå i gangen her hjemme.    

Her er fotobeviset på at ett av mine bilder virkelig har vært på fotoutstilling.  Jeg må fremdeles klype meg litt i armen for å forstå det….

Alltid gøy medpositive tilbakemeldinger. (Selv om ca 364 andre ringerikinger opplever dette hvert år..) 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg