Hjemmeferie del 19 Det er bare jeg som fotograferer hekken din

Som regel går jeg tur med hundene i skogen eller på fjellet, men noen ganger går vi tur i forskjellige boligstrøk.  Samme hvor jeg gårer jeg ute etter gode motiv, for meg er fotografering balsam for sjelen  Så hvis du ser noen som fotograferer hekken din, ta det som et kompliment. Det er bare jeg som har funnet en detalj jeg liker og ønsker å forevige.

Denne planten fant jeg på en slik tur. Er det noen som vet hva den heter? Den var kjempefin.

Denne var også fin, Har nok likt seg godt i den steikende sola vi har i år, for jeg kan ikke huske at de tysbastene vi hadde hjemme da jeg var barn var så fine.

Det er så mange fine hager der, jeg fotograferer detaljer, og jeg tror ikke det er lett å kjenne seg igjen.  

5 kommentarer
    1. Da er vi to, det er skikkelig ro over det å ta bilder og skikkelig kick når en får et blinkskudd. Jeg ser at jeg ikke er fult så diskre når jeg tar bilde av fremmede hager… Blir gjerne med et hus eller deler av hus. For det er mange utrolig flotte hager der ute, med utrolig mange flotte detaljer. Åh tenk å hatt det sånn tenker jeg da… helt til jeg tenker på all den jobben som ligger bak.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg