Hjemmeferie del 20. Lykke i en haug gamle ukeblader…..

Her om dagen så jeg på Finn at noen i Hønebyen skulle gi bort en god del ukeblader, og jeg var rask til å sikre meg de. 
O lykke! Jeg vet ikke noe så koselig som å sitte å bla gjennom en bunke blader, klippe ut gode interiørideer, håndarbeidsoppskrifter og spennende matoppskrifter.  Lese en artikkel, en novelle eller en reiseskildring.  
Det er lykke for  meg. 
I dag ble jeg ferdig  med bunken, sorterte utklippene og fikk de i permene. Har storkost meg ute i kurvstolen på trammen i store deler av dagen.
I kveld så jeg at noen i Hønefoss skulle selge 300interiør- og matblader! Gjett hvem som har lagt inn bud og spent venter på morgendagen?

4 kommentarer
    1. foreignerat50: Jeg har en kurv full av oppskrifter. Lett å finne inspirasjon til hverdagsmiddagene. Er gift med en kokk, så vi er nok over gjennomsnittet opptatt av mather i huset…

    2. Anonym: vi bruker de mye. I dag for eksempel har jeg bakt limekransekaketopper. Nydelig.A ldri hadde jeg tenkt på å ha revet limeskalli kransekakedeigen uten disse utklippene – men det var utroliggodt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg